Bad feeeelings !

2012-02-28 23:38:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här är ju min dagbok trotsallt,och i en dagbok vidare vad jag vet så skriver man mycket om känslor och kärlek osv.. iallafall dom dagböckerna jag haft när jag var liten,så aa... jag känner mig inte alls på topp i dag. Vet inte varför,det finns en person som har tagit otroligt mycket enegri av mig så jag knappt orkar stå. Det ända jag tänker på är just den här personen. Och han/hon är inte ens värd det ! Den va värld allt verkligen, men efter allting som hänt efter nu så är det tvärtom. Den här personen har sårat mig så otroligt mycket,så aa jag vet snart inte hur länge till jag orkar asså.. Det har snart gått 4månader ..
tänkte bara skriva av mig lite. Men i en dagbok som man hade när man va liten va ju mer personlig,man skrev ju namn och så,haha kanske inte va så seriöst men man skrev namn. Och det tänker jag inte direkt göra nu när min lilla blogg(dagbok) finns på internet och alla kan läsa haha. Hoppas på en bättre dag i morgon,annars så tränar jag ut all ilska och ledsamhet.
Ska faktiskt dejta kudden nu,det är ingen hemlighet iallafall puss på er :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu