Sommar sommar sommaaar!

2012-03-03 14:09:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hellou,är på riktigt bra humör i dag. Det är ju framför allt jätte fint väder,otroligt varm. Och alla älskar väl värmen?;) och sen är det ju helg och det gillar väl alla också kan jag tänka mig ?:) i går hände inte så mycket,lugn kväll blev det. Vi drog faktiskt ner till fritidsgården och snacka med Elin vilket var trevligt ! sen drog vi till norrskedika och träffa linn,linn och sandra. Sen drog vi hem igen och la oss och kolla på bigbrother,och somnade nästan direkt där efter. Alltså jag och linn Wiberg. Idag är det ju lördag och i dag har vi bara lagat i sängen och kollat tv,sen drog vi ut och cykla lite,vilket jag längtat efter hela vintern hihi,sen satte vi oss vid skolan ca 10-15min och sola,och solen tar ju bra kan jag säga ! Och senare ikväll blir det att dra till gräsö,fest !

Taggad.
lägger upp bilder i morgon& gör ett inlägg innan jag drar puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu