Stolt !

2012-02-26 19:17:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hihi,längtar till i morgon. För då ska jag få köpa alicias "gamla" löshår :d! aa klippte ju som sagt av mig mitt långa hår,vad fan tänkte jag med ?!?! Blir as arg! Men lääääängtar till i morgon,ska springa och köpa färg efter skolan (om
jag nu orkar gå å att inte förkylningen tar över) ska bli svart hårig igen. Gjorde ju slingor i tisdags haha värt..
nu väntar jag bara på att bigbrother ska börja yeyyey!

Bild innan jag klippte och efter jag klippte ! Och så lägger jag väl upp bild i morgon med löshåret wii ;)
Pusssssss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu