Hej mina vänner !

2012-02-26 18:46:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej,nu är jag tillbaka igen. Kommer bli kanske 4 inlägg nu på direkten,för har ju som sagt inte bloggat alls på hela lovat. Kanske ett enstaka inlägg haha,i fredags va jag ju som sagt och handla med linn Wiberg,blev en snabb shopping och hitta massa smått och gott, jag Ä L S K A R mina nya skor. Blev ingen bra bild mycket snyggare in real ;) partyskorna,köpte faktiskt skorna och kavajen i Norrköping och resten i Uppsala.Och den vita toppen fick jag faktiskt av min söta och snälla vän linn andersson.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu