HJÄÄÄÄLP MIIIGG ?!?!

2012-02-28 18:18:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hmmh jaa,allt har väl gått bra i skolan i dag? inga konstigheter allt har vart precis som alla andra tisdagar. Förutom att det känns att man haft lov,man orkar liksom mera.Sitter hemma hos linn nu också,ska bleka slingor på henne. Som ni kanske redan vet om ni läser hennes blogg. I morgon är det onsdag också,helt vanlig skoldag med,+ träning i skolan och efter..


JAG BEHÖVER HJÄÄÄLP !
på torsdag är det ju sista dagen man kan välja gymnasium,och program osv right? och jag vet abslout inte vad jag ska ta.. jag vill varken gå i Uppsala eller gimo,men måste ju välja något av dom. Uppsala är det ju fruktansvärt långt att åka till varje dag + hemresa. Men man lär ju känna mycket nya människor vilket är S J U K T bra ! men gimo är det ändå jäkligt chill att åka till men ingen av mina vänner ska typ gå där och jag vill absolut inte gå själv :( och vilka bra skolor finns det i stan liksom ??! usch mina problem just nu är inte okej.. och alla program hur vet jag vad jag ska ta ?!!?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu