norrköping !

2012-02-26 19:09:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag va ju i norrköping från tisdag-torsdag. Hur skönt som helst när man satte sig på tåget bort från allt. Blir bara tacksam om jag kommer bort från Östhammar i 2dagar. Sandra och jag gjorde faktiskt så mycket roliga saker så jag knappt fick upp massa knasiga tankar.. vi badade,hade lite mini spa. åkte till stan och kollade i affärer osv,och för er som inte vet så bor sandras mamma i Norrköping. Ett väldigt fint ställe,speciellt på sommarn kan jag tänka mig.

Men shoppat och Norrköping är ungefär det ända jag gjort på lovet,
drog till Uppsala en dag också och träffa folk,som jag redan skrev nedan.
Har vart snorig och haft feber i någon dag också,usch inte roligt alls.. och just nu är jag rejält snorig& hostig.



LÄS !!!
haha nejdå så viktigt är det inte,men glömde lägga upp bilden på jeansen sen "shoppingen" dom kommer längst ner puss !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu