Big brother 2012!

2012-02-19 23:15:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis kollat på bigbrother,något som jag längtat efter att se jätte länge!
ett av mina favorit program verkligen. Vad tycker ni om deltagarna en sålänge ? Jag tycker många va okej,men andra va lite knäppa haha. Men man märker på god väg att det kommer bli ett bra och spännande program med dessa deltagare. Dock så fattar jag inte varför bigbrother tar med hannah widerstedth(stavning) hon som är bloggare. Hon är ju bara jätte kass & as irriterande,hon kommer göra sig ovän med många därinne kan jag lova. Hoppas på att bigbrother 2012 blir exakt lika bra som förra årets som va as bra !
puss & gonatt


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu