Balen 2012

2012-02-09 20:29:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har hittat min balklänning jag ska ha wihoo :) tycker det är super söt! Men ska beställa mindre puff på klänningen där nere,tycker den är jätte fin upptill med pärlorna osv. Fixat hår och smycket på det där ! Me like ;)
längtar jätte mycket till balen,för att se alla så fint klädda,och festen efter. Ska kolla på nelly också efter klänningar och skor tills "efterfesten" också. Eller så blir det klänningen jag hade på nyår. Får grubbla vidare på det där :) sitter också på skolavslutningen,tänkt att lämna sin finfina klass bara sådär :(

Här kommer en bild iallafall


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu