Eckerö linjen !

2012-02-11 08:26:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hello,sitter på bussen ner till hamnen där båten går i från. Ska kolla på hockey match på åland. Utomlands nästa check ! haha. nej men det ska bli kul,särskilt när jag har min lilla linn oxå. Det va faktiskt hon som fråga om jag ville med. Så nu hoppas vi på att vi åker hem med vinst. Kom igen nu Östhammar ! Gårdagen va helt okej ,tränade efter skolan drog hem och käka. Sen gick vi hem till Jonas och va där ett tag. Jonas,Adam,matej,Isac,henrik,Joel,adde,och linn & jag var dom som var där. mycket skratt blev det iallafall. Vi har ju en liten filur som får en och skratta hela tiden haha. När vi kom hem njöt linn och jag av lite choklad och läsk. Det va vi värda tycker jag iallafall efter den här veckans träning. Vi somnade nästan direkt. Bloggar senare puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu