Efter en kanon kväll säger jag godnatt

2012-02-14 22:33:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har haft en as mysig kväll, och faktiskt en väldigt bra dag. Jag och Michelle vann konsttävlingen i skolan(tema kärlek) vi vann en bok med massa dikter haha. Gjorde ett bild projekt i data salen också,gick faktiskt bra.

Tränade ju spinning i dag också,nog det jobbigaste och svettigaste som jag gjort i hela mitt liv,det bara rann svett haha. Eller vad säger ni Linn & Fanny?;)

Middag blev det efter det spinningen, (cykling för er som inte vet) med ett par kanon brudar. Jätte mysigt,Linn och Sandra hade dukat upp jätte fint och gjort super god mat, efter det bastade vi och rulla i snön,eller ja snarare linn och linn haha, blev choklad mask på det också! Hur bra alla hjärtansdag som helst,kunde nästan inte bli bättre. Det finns en sak som skulle gjort min alla <3 dag super,och det är bara mina närmsta som vet och tänker inte ta det på bloggen heller. Här kommer bilder.
Puss natti


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu