Facebook?!

2012-02-16 21:27:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Humh,funderat ett tag om jag ska lägga upp min blogg på facebook. Tycker jag bloggar när jag får tid. Men innehållet är ju inte det bästa. Jag behöver tips och även idéer från er som läser min blogg nu,av vad man kan blogga om ? Kommer inte på någonting utom min vardag. Och det är ju inte det roligaste för er att läsa om mig hela tiden. Men träning är en grej jag kommer skriva om väldigt mycket. Och lägga upp bilder på snygga kläder jag vill ha osvosv. Aa ni fattar :) men kom med tippsss och massvis med roliga förslag


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu