Fredag i igen baaam !

2012-02-16 21:59:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


den här veckan har gått fruktansvärt fort,iallafall tycker jag det. Och för er som bara kikar in på min blogg kanske inte vet hur min vecka har vart så drar det lite snabbt.Och vad som händer i helgen.
Måndag-stod i fröfiket hela dagen(vatten ai chi)
Tisdag-vanlig skoldag(spinning)
Onsdag-hälsoäventyret(gym)
Idag-friluftsdag(boxning)
Framöver haha...
I morgon-slutar 2 och drar till uppsala för att köpa lite smått & gott
Lördag- party party!
Söndag- slappa som bara den !

Ska slå på en film nu så bloggar jag mer i morgon /linn


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu