hälsoäventyret

2012-02-15 16:53:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


idag var jag och min klass på hälsoäventyret,det va faktiskt helt sämst !
men man prata ju iallafall om intressanta saker tex
sex ,kärlek och förhållanden. Det jag tyckte var tråkigt är
när man ska göra lekar typ som man gör på lågstadiet haha.
ändå skönt att få känna sig lite mindre ;)
bjöd på frukt och vatten gjorde dom också haha.
Bra för mig som inte äter godis och kakor osv haha
blev ett snabbt gympass efter plugget.
Nu ska jag röra i hop lite mat,bloggar senare puss

Kommentarer
Anonym

jag tycke din blogg är jättebra linnsan! köör bara....puss och kram mammi

2012-02-17 12:17:10

jag tycker du ska blogga om de du redan gör, en blogg är ju som ett andra liv om man säger så. Meningen är ju att man ska berättar om vad man gör om dagarna osv :) fortsätt med de du gör nu !

pussen <3

2012-02-18 15:46:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu