Humh?

2012-02-18 01:17:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


har vart på fyrishov hela dagen i dag,va jätte skönt faktiskt. Bara få plaska runt haha,kul hade vi också ! Nu är det ju faktiskt
S P O R T L O V !
hur skönt? as skönt !
har inga direkt planer inför lovet, mest sova och ta det lugnt. Eller på fredag ska iallafall jag och mami åka till Stockholm och kika balklänningar me like hihi. Om jag hittar någon bättre & snyggare än den blåa "prinsessklänningen" så blir det den. Annars blir det att beställa den blåa klänningen som jag ÄLSKAR ! hihi
men det kanske blir för mycket?vill ju ha en lite mer enkel aja skitsamma... det ordnar sig! Men därför eftersom jag inte ska göra så mycket underlovet så kanske jag inte bloggar lika mycket.Dock så bloggar jag inte mycket nu heller men mindre blir det iallafall,men jag slänger in något inlägg i bland och lite bilder. Fast kom på en ide just nu... att jag kan skriva min dag, varje dag alltså måndag tisdag osvosv,vad jag har gjort på hela dagen och sen någon bild?:d smart va? Då får ni ändå veta vad jag gjort och så slipper jag blogga så mycket haha. Så den kör vi pååå... :d

ligger iallafall här och gosar med Michelle,vi va ute ett tag och skulle vänta på ett par pojkar som inte hörde av sig,dissade haha! och jag njuter också av ett glas oboy som jag inte druckit på år och tal.
Puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu