Med ingen ork kvar säger jag godnatt.

2012-02-13 22:46:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Uscha,börjar bli sjuk IGEN. känner det verkligen,är helt slut i kroppen och huvvet dunkar och dunkar,och halsen bara värker. Bara det inte är halsfluss som går mycket nu,för det orkar jag inte. Ligga inne 2 veckor? skulle förstöra så mycket för min tränig. Men bara att bita i hop för i morgon ska jag köra cykel i 45 min,när man trampar och står och sitter i fullfart. Benen kommer ju vara som spagetti efter haha. Kanske mitt sista träningspass för den här veckan:( får se hur det blir med halsen osv.. Börjar morgon dagen med sovmorgon score;)
Godnatt mina sköna !
Puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu