Min lördag

2012-02-12 12:02:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej,nu ska jag börja tjata igen,ja jag vet as dålig uppdatering.Ska bli bättre ;) min lördag va helt okej,åkte ju båt och kollade på match,hur kul som helst. Östhammar förlorade... Dom hade lite otur bara,tycker dommarn var helt kass,världens hemma dommare. Jag vann skit mycket pengar på båten men såklart spelade jag upp allting.Sen när vi kom hem drog vi ut och träffade många underbara människor! Helt okej lördag. I dag blir det ut&springa och sedan vidare till hallen för att fy ny träningsvärk på pumpen !;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu