Monday

2012-02-13 22:20:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom precis hem från vatten ai chi(stavning) som betyder kärlek med energi på japanska tror jag det var. Va inte alls som jag trodde va liksom som balance fast i vatten och jätte härligt för kroppen. Musklerna blev mjuka som sjutton! Ärligt tror jag inte det var min grej,men när kroppen börjar bli stel igen får man väl köra igen,sounds like a good idea :)

Skolan har vart otroligt skön idag,kom till skolan och fick reda på att jag och Michelle skulle stå i fröfiket,och jobba i dag. Alla 9or provar på det engång sådär,jätte skönt. Sitter där inne och gör mackor och säljer juice och sånt. När alla andra har lektion poppar man musik och spelar kort. Missade även musik provet som jag inte pluggat på.Och alla i klassen sa att det va jätte svårt,hummh börja plugga nu kanske ?


Har även vart med en saknad vän idag,fröken michelle :) haha ja i stort sätt är vi ju varenda dag i skolan,men nästan aldrig på fritiden, all min träning tar så mycket tid. Men i dag fick jag chansen att va med min bästavän check ! Och för er som inte visste så har jag och Michelle vart bästavänner i ungefär 6 år,otroligt. Här kommer några bilder på mig och min pärla !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu