Seeeeeg dag

2012-02-09 17:50:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skrev nationella 3h idag,blev klar efter 2. Fick rast i 2h och 45 minuter. Fanns ingenting att göra. Men provet kändes helt okej. Eller aa snarare uppsats. Tränade boxning efter skolan,gick awsome ;) nu ska jag väl möta upp linn och pressa pet shop haha. I morgon är det ju fredag oxå,jippi !! Men har inte mycket att göra som vanligt.. eller aa jag kan inte göra så mycket hoppa isängen tidigt..för på lördag ska jag och linn till Åland och kolla när Linus och robin(lillebror till linn) och robin kusin till mig,ska spela hockey. bloggar senare pussen!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu