Stolt tjej här asså !

2012-02-01 22:53:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi va ju och kolla på min lillebror och hans klass uppvisning,väldigt bra faktiskt. Bra humor hade ungarna iallafall,skratta nästan hela tiden, men när vi kom hem efter teatern så kände jag & min fina vän linn att vi ville ut och promenera,så vi gick en lååång promenad i rask takt,duktiga som vi är ;) 5km blev det , bra för att vara mig och linn,2 riktiga latmaskar. Så idag blev det ett gym pass och en promenad,i morgon väntar boxen och hårt gym efter det. Kompis det går bra nu ;) pusseli puss !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu