Uppsala med Linn

2012-02-05 00:29:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hellou,har sovit hela dagenidag ungefär as skönt.Men vad händer nu för tiden igentligen,ingenting. Helgerna blir bara tråkigare å tråkigare kan ju vara för att det är vinter.Vid 5 hoppa jag in i duschen och börja fixa lite,sen åkte jag & Linn till Uppsala för att äta och fixa lite,va ett bra tag med Elin,Saga och Amanda , kul hade vi verkligen! På måndag ska jag börja med det här dag 1,dag 2 osv men måste bara hitta en bra sån som ingen har/haft..kanske blir svårt men ska försöka det blir både kul och bra för mitt bloggande..vill verkligen komma i gång nu yes;) men nu ligger jag här med Linn och kollar på tv och tjockar lite efter en hård vecka med träning å nyttigheter .. Bodypump i morgon med tjejerna :) måste ha en iPad gör ett inlägg nu för första gången as skönt ju,vilken tur att min bästaväm köp en då..kommer nog ha tillgång till den mycket haha ;) puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu